Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Bilder från dagens prommis!

Av Lotta - 21 december 2008 17:58

---

Vaknade sent omsider idag på förmiddagen. Stapplade in på toa och i spegeln såg jag en varelse, kusligt lik Kalle i den där filmsnutten på julafton, ni vet, när han är på husvagns-semester med Musse o Långben, då han sitter på sängkanten och försöker morna till sig... Ja, precis så illa var det. Men ute var det en otroligt vacker dag, så jag tänkte passa på att ta en promenad med hundarna och ta lite granris samtidigt. Efter en stark kopp kaffe så gick jag först med Grappa och Våris, sen kom min mamma och vi for ut med Fhara och Cragge. Grappa fick även vara med här, då hon har väldigt mycket sprall i kroppen som hon behöver göra av med =) Vi hittade riktigt fint granris, med långa, kraftiga och täta barr. Jag tog också kameran med mig och fick en hel del fina foton tycker jag, så idag blir det mest bilder i bloggen:




















---

 
 
Eva

Eva

21 december 2008 18:46

Hej !
Här kommer en hälsning från småland.
Vilka underbara bilder du har på din blogg!
Roligt att läsa om ditt hundliv också, oavsett vilken ras man har, glädjeämnena och bekymmerna är demsamma!


http://www.boysebloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

21 december 2008 20:24

åå nu längar vi upp till Dalarna!

http://www.tigra.se

 
Elin Leo

Elin Leo

21 december 2008 21:28

God afton!
Oj, vad fina bilder! Jag tror inte jag har varit där sedan jag gick i mellanstadiet! Det är ju så vackert där.. Kanske ska släppa Ville där, han har mycket spring i benen också! :)

Kram från Blge.

(Ps. bytt lösen till bilddagboken till stalingrad)

http://lillstrump.bilddagboken.se

 
Ingen bild

Lotta

21 december 2008 21:35

Det var bra att få nytt lösen, Elin, för jag har ju inte kommit in på din bilddagbok!

Förstår att Ville-vinthund har spring i bena ;)

Kram o ses!

 
Sven och Bond

Sven och Bond

22 december 2008 10:13

underbara bilder. Får mig riktigt att längta efter snö!!

http://www.segerstorpshundar.se

 
Malin

Malin

22 december 2008 11:06

Vilka fina bilder Lotta! :D
Åh, jag vill också ha snö!! Här är det bara lerigt och blött!
Kram på er!

http://www.rottisivar.com

 
Ullis

Ullis

22 december 2008 11:27

Håller med tidigare skribenter, härliga bilder! =D

http://www.ullisweb.se

 
camilla

camilla

22 december 2008 16:36

Fanastiska bilder Lotta!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jannicke

22 december 2008 19:33

vilka bilder!!!Kan du inte skicka ner lite snö till oss? Skickar lite bilder till dig från dagens lerpromenad i skogen...
må gott kramiz Jannicke , Micke och Strega

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Ovido - Quiz & Flashcards