Direktlänk till inlägg 28 april 2008

En föraning om sommar

Av Lotta - 28 april 2008 12:12

Vilken varm dag! Fast det är mulet och hänger lite lätt regn i luften så är det trots allt 16+. Härligt! Det luktar t.o.m sommar! Och jag kan ha altandörren till köket stående öppen för att få in frisk luft i huset. Jag tänker åka ner på åkrarna och lägga ett spår åt Grappa, få se hur det går. Det bör gå bra, för idag har vi perfekta förhållanden - fuktigt och vindstilla. Även "Hobbelina/Liza" ska få ett spår.


Igår skickade jag ut en pdf-fil på mail med all information gällande valpträffen här den 31 maj. Hoppas att många kan komma, ja, helst alla. Ska lägga den på lådan idag till de övriga som inte har tillgång till e-mail. Jag hoppas att vi får fint väder så jag får passa på att ta en massa kort. Mina bebisar är redan så gamla så de fyller 1 år snart... Ojoj vad tiden går.


Nej, dags att röra på sig så jag hinner med något idag.


I'll be back!

---

 
 
Ullis

Ullis

28 april 2008 13:26

Jag komer GARANTERAT den 31a maj, håller också tummarna för att så många som möjligt kan komma så man får se alla de små liven igen!
Helt otroligt att det snart har gått ett år, vart tog det året vägen egentligen?!?
Vi ses ju också på fredag, kanonkul! :)

http://www.teamrottweiler.se

 
Ingen bild

Lotta

28 april 2008 14:45

Hej Ullis!
KUL att också du kommer! Då är det hittills 3 valpar med familjer anmälda; Ixa/"Strega", Ila/"Panthera" och Hulda/"Hoshi". Nu hoppas vi att fler hänger på...

Ses på fredag.
Kram / Lotta & Co

 
AnnKristin

AnnKristin

28 april 2008 15:31

Tack Lotta du är ett GENI! Inte nog med du har blick för hund och är en jäkel på detta ämne..... Min hemsida... Sicken ny design... vi är på superrätt väg...Va f-n skulle jag göra utan en sån hyvens polare???
Tack än en gång den blir bara såååå bra
Kramar i massor från en "Lyckoleende"

http://www.anziehends.se

 
Ingen bild

Lotta

28 april 2008 16:13

Men AnnKristin!
Jag blir ju generad när du nästan helgonförklarar mig för en blygsam uppdaterings skull...

Men, jag måste dock tillstå jag också - Det är bra att ha hyvens polare ;o)

Tack för att DU är min vän...
Kram "täbakär"
/ Lotta

 
Ingen bild

Grynet/ Uffe & Heidi

28 april 2008 17:35

Hejsan! Vi njuter också av Dala-värmen, har nu anlänt till Dalvik! Passat på att köra lite spårträning! Ljuva livet! Vi ses snart!!!

 
Ingen bild

Sara

28 april 2008 20:52

Gud så kul med valpträff, håller tummarna för att ni ska bli många :) Tänkte höra hur det gick på spårträningen idag för både Grappa och Iza ? :)

 
Ingen bild

Hagbard

29 april 2008 09:22

Kan meddela från rätt så säkra källor att Lille Hagbard kommer dyka upp...

 
Karro & Hedda

Karro & Hedda

29 april 2008 22:32

Tyvärr kan ju inte vi komma, vi har ju LO-läger med Fredrik Bjurklint o Nadine i Lindesberg hela den helgen... Synd! :(

http://www.nogg.se/hilleohedda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Skapa flashcards