Alla inlägg den 8 december 2008

Av Lotta - 8 december 2008 23:23

---

Äntligen klar med den förb..&%&/¤% budgeten för G-FBK's tävlingssektor inför 2009. Det är ett nödvändigt ONT, samma sak som måste göras varje år. Vi fick i alla fall ihop det hyggligt i slutänden. Jag gillar verkligen inte räkenskap och siffror... Suck. Då är det bara mentalkommittén kvar då. Sen det "stora" budgetmötet då föstås, då styrelsen samlas och plockar in all räkenskap från sektorer och kommittéer, den s.k likviditetsbudgeten för 2009 som ska presenteras på årsmötet i februari.


Satt just och googlade recept på banankaka. Jag ska nämligen roa mig med att baka något imorgon, och eftersom jag såg att det låg några övermogna bananer i fruktskålen så tänkte jag göra något av dem istället för att bara slänga dem. Jag hittade ett recept som verkar lagom lätt och som lät smarrigt, nämligen banankaka med bitar av mörk choklad i. Jag får väl återkomma imorrn kväll och berätta hur den blev. Och om någon har vägarna förbi så kan man ju komma in på en kopp kaffe och en bit banankaka ;o).


Nu ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött och känner att jag behöver sova tidigt (för mig) ikväll.


---

Ovido - Quiz & Flashcards