Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Ny hemsida?

Av Lotta - 7 december 2008 23:13

---

Sitter här och spånar på en ny hemsidedesign... Hmm, det är kul, men nu blir jag så i valet och kvalet hur jag ska göra?!? Den nya är snyggare och "vassare" i designen, men besökarna är ju vana vid att navigera på den gamla, så jag vill inte göra den nya alltför olik. Sen är det en massa uppdateringar som ska till, på alla sidor, så det är ett sjujäkla jobb. Egentligen gjorde jag den här designen redan i våras, i april, men tröttnade och la ner. Nu har jag tagit fram den igen och gjort lite förbättringar här och där. Bl.a så ska jag uppdatera med mina valpplaner inför 2009. Kanske, kanske, om allt går vägen med meriteringar och annat, så får jag den stora äran att låna in Kulla Gulla's Gaia från G-kullen. Wow. OM det nu går i lås så är ju ingen gladare än jag. Vilken tik! Två CERT i sök på 4 elittävlingar. Innan vi eventuellt parar henne så ska hon ha det sista CERTET och bli Brukschampion. Sen utställningsmeriten och korningsexteriören. I så fall så är hon SBCH KORAD KG's Gaia! Jag kan ju erkänna att det skulle kännas sjukt GÖTT att få ta valpar på en sådan GULDPINGLA! Ja, vi får väl se. Först ska hon i alla fall ut och tävla igen till våren och ställas ett par gånger... Men nog är det ljuva drömmar allt =)


Kan ju meddela att det inte blev några kort idag heller. Mulet och disigt hela dan. SMHI är verkligen inte pålitliga för fem öre. Men nu ger jag mig inte, jag SKA ha sol och snö på julbilden. BASTA!!


Hörs govänner!


---

 
 
Annelie

Annelie

8 december 2008 18:38

JA en uppdatering av hemsidan! vore superskoj.

Jag kommer upp vid nyår och stannar några dagar. vi måste ses!
kramar

http://www.tigra.se

 
Soffie

Soffie

8 december 2008 23:48

Å va roligt om det går i lås med avel på G kullen...dom är ju FANTASTISKA!!!!

http://www.nogg.se/dogdutysweden

 
Lin

Lin

9 december 2008 10:49

Spennende og moro med nytt design. Då får vi lära oss navigera din sida på nytt:-) Det er ju bra, för då måste vi alla kolla inn alla sidor på nytt!
Hoppas det blir valpar i 2009, spännande!

http://www.kraftverket-kennel.com

 
Marielle

Marielle

11 december 2008 13:39

Så spännande med en kull efter Gaia och så snällt av Gunnar att låna ut sin guldklimp! Vad har du funderat på för hane till henne? Du kanske inte vill avslöja det ännu, men jag är så nyfiken.

Tack vare dig har jag fastnat totalt i det här med avel. Det är så spännande! Jag har redan börjat planera för Siri fastän det är många om och men och minst 2 år kvar tills det är dax för henne. Dessutom håller jag som bäst på att lägga upp avelsstrategier för våra andra djur på gården (dovhjort, skånegås och myskanka) och ska starta en avelsförening för jak till våren. Är man tokig eller är man!

Ha det så bra!

Mvh
Marielle, Cassie och resten av flocken

PS
Ett tips för sömnen är något naturmedel med valeriana och humle. Dett fanns ett som hette Valerina Natt förut, men det tillverkas inte längre, men det borde finnas något annat likvärdig.

http://www.jasiri.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards