Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Lotta - 28 mars 2009 15:32

---

Hej igen. Nu var det längesen jag skrev i bloggen. Ibland så tappar jag skrivarlusten helt enkelt, och då får det va..! Vad har hänt sen sist då? Tja, inte är det några revolutionerande heta nyheter direkt. Mest det vanliga. Jag trodde våren hade kommit för ett tag sen, men jag hade fel! Igår var det snöstorm igen... Började snöa på eftermiddan och har så hållit på till idag. Usch, va trött jag är på snön nu. Måtte det komma ett rejält och ihållande regnväder tills skiten är borta.


Jag vill passa på att gratulera Catarina med Grizzla, som debuterat i elitklass lydnad idag. De fick ihop 239p trots att de nollade vittringen. Bra gjort, då det var debut för både hund och förare i klassen.


Catarina & Grizzla i fritt följ.


Det känns bra för mig som uppfödare då det går bra för "mina" valpar (såklart :)... Särskilt om det gäller ekipage som jag vet hårdsatsar och är både målinrtiktade och fokuserade, som bl. andra just Catarina gör och är. Förra veckan hade jag besök av en kompis och vi lekte lite med kameran, Grizzla och en bitkil;



Grizzla i bevakning.



Inhopp på Gerard. Grizzla tycker att det är askul!



"- Släpp då för F-N!!!"


Nu ska jag bege mig in i köket och laga till min middag, som idag får bestå av lax och pasta med någon god sås till...


Hörs... Förhoppningsvis inte om alltför länge =)


---

Ovido - Quiz & Flashcards