Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Resultat MyDog - Gbg

Av Lotta - 6 januari 2009 20:20

---

Kulla Gulla's kennel hade inga representanter på MyDog i Göteborg, inga som jag vet om i alla fall. Dock deltog min delägda Paxx (Adius Paxx for Kullagulla) och matte Maria, med inhyrd handler o allt (Per Olsson från Adius kennel). Igår blev det CK och 2:a i bruksklass, men idag var det PAXX som stod 1:a i bkl och knep CERTET. STORT GRATTIS, Maria, Stefan och alla på kennel Adius. Och litet grattis till mig själv som delägare oxå . Här är han, snyggingen Paxx:


 ---


Jag vill också passa på att gratulera Erik Pettersson (m. KG's Gandalf, a.k.a Stikkan) som igår berättade att han nu är certifierad tävlingsfigurant i skydd (svenskskydd). GRATTIS ERIK! (Erik, du kommer säkerligen att bli flitigt utnyttjad på våra evenemang i framtiden  ).


Idag blev en bättre dag... Oerhört skönt, trots en ihärdigt hamrande huvudvärk, men den överlever jag lätt. Och imorgon är det ännu en ny dag...


---

 
 
Åsa

Åsa

6 januari 2009 22:12

GRATTIS!!!!!!!!!!! En riktigt snygg och trevlig hund, tänk vilken tur du har som deläger honom :-)

Vi får ringas snart... Och babbla lite!

Sot kram Åsa

http://devarox.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna Nordén

6 januari 2009 22:33

aaaooooooooooo-yyyyyyyyyl, vilken snygg kille!

Crowhills ska para med en Audius Pim-Pim. Han är oxå SNYGG! Kullbroder?

 
Ingen bild

Lotta

6 januari 2009 22:40

Japp, stämmer. Pim-Pim är en kullbror till Paxx!

/ Lotta

 
Ingen bild

Anki

7 januari 2009 09:39

Grattis till CERT å grejer! (Bånå deltog i dagarna två. Mycket lycklig för det var han enligt uppgift...vad sägs om domarhopp, skall osv... Ooooh ett så väluppfostrat exemplar;0) Dock med superkritik båda dagarna och förstapris - alltid något, haha) Kram på dig i kylan *huttrar*

 
Ingen bild

Lin

7 januari 2009 21:11

Grattis med cert på snyggingen!
Godt att det varit en bättre dag, kramen

 
Kerstin Sjölundas

Kerstin Sjölundas

7 januari 2009 22:06

Man får lyfta på hatten och gratulera.

Även Grattis till delägaren Maria

Kram från mig och de mina i huset

http://www.sjolundas.dinstudio.se

 
KE

KE

8 januari 2009 06:37

Vilken SNYGGING !!

http://www.pecca.just.nu

 
Helena

Helena

8 januari 2009 11:35

Grattis till Paxx Cert. En riktigt fin hane.

http://www.lerdalshojdens.se

 
Frida

Frida

9 januari 2009 11:32

STORT GRATTIS alla "inblandade" till Paxx CERT! Han var härlig att vila ögonen på, den gossen! Lycka till 2009!

Hälsar Frida

http://www.deveritas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Ovido - Quiz & Flashcards