Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

What's up?

Av Lotta - 12 augusti 2008 23:42

---

Not much! Livet går sin gilla gång. Sommaren är snart slut och det är fruktansvärt deprimerande :(. Ser verkligen INTE fram emot en lång, kall och mörk vinter. Dock gick bilen genom besiktningen igår utan anmärkning, och det är bra. Sen har jag röntgat Grappa idag, så nu får jag vänta in resultatet, vilket alltid är supernervöst... Veterinären såg i alla fall inga större konstigheter, men det är SKK's avläsare som har sista ordet, så vi får se. Tog en promenad med min vän AnnKristin igår och hon hade sin kamera med sig och tog en bild på söta Fhara. Här är den:



Till helgen ska jag äta kräftor med några goda vänner. Alltid något att se fram emot :).


Hörs snart!


---

 
 
Ingen bild

Anki

13 augusti 2008 00:11

Jag ser verkligen fram emot kräftorna. Jag saknar dig, det är rätt ensamt dessa dagar... Hon är så fin Faderullan!

 
Karin

Karin

13 augusti 2008 21:44

Vilket härligt uttryck hon har, Fhara!

http://www.bengalning.net

 
Joanna me busfrön

Joanna me busfrön

13 augusti 2008 23:15

Precis som du HATAR jag hösten/vintern med allt vad det innebär i form av regn/snö, kyla och mörker. :-(
Så det är tur vi inte umgås, jisses, vi skulle väl deppa ihjäl varann *asg*.
Ha det nu så jätte gott och trevligt på Kräftskivan.
Mvh. Joanna, prinsessorna och prinsarna.

http://www.joannasrottisar.com

 
Ingen bild

KE

14 augusti 2008 14:55

Hon är vacker!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards