Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Lotta - 22 augusti 2008 15:02

---

Idag känns det plötsligt som att positivitet dominerar! Detta t.o.m fast jag känner att jag håller på att bli rejält förkyld eller sjuk och sov jättedåligt inatt. När jag vaknade var jag först ut på webben en vända för den obligatoriska kollen på SKK hunddata och Heddas resultat. Det hade kommit... HD grad A och ED ua(0). WOW!!! Vilken lycka. Fyra av fem är nu röntgade i H-kullen med bra resultat utom en som tyvärr fick 1-2 fram. Bara en kvar nu och vi väntar med spänning och håller tummarna...


Lite nervöst undrade jag om jag vågade mig till postlådan, ifall Grappas resultat också hade kommit..? Jodå, där låg ett brev från SKK. Shit va nervös jag blev. Vågade knappt öppna, men jag hade inte behövt vara orolig, för även där var resultatet HD:A och ED ua(0). Ännu en glädjechock!!! Ojojoj... Just nu sitter jag bara med ett smil klistrat i ansiktet. Och det kommer nog inte att gå över på hela dagen!


---

Ovido - Quiz & Flashcards