Alla inlägg den 2 december 2009

Av Lotta - 2 december 2009 09:26

---

Minus 12 och väldigt vackert ute. Vilken perfekt dag för hundträning, och tur då att Chatta & Hagbard är på väg hit så jag får lite sällskap   . Igår var det också ganska kallt och vi tog en morgonpromenad på 1½ timme med vovvarna. Det var så HÄRLIGT att se hur lyckliga de är... Jag hade kameran med mig och tog lite kort:



Våris bär sin kong (vilket hon gjorde heeela vägen :)
  
Cragge och Grappa gräver efter sork!
  
- Hallååå!!
 
Frostbitna nypon!
  
Vackert...
  
Fria och LYCKLIGA vovvar. Grappa & Cragge!

  
Grappa & Cragge
  

Prinsen   


Jag kallade albumet som jag la upp på FB för "Naturen - Mitt själsbalsam", för det är verkligen så det känns. Vilken tur att jag kan se detta underbara som inte alla kan se fast synen är fullt fungerande och normal!  


Ha en bra dag därute!


---

Skapa flashcards