Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Lotta - 25 oktober 2009 21:13

---

Den här bloggen har jag nu lagt upp istället... Få se hur lång tid det tar innan den börjar kosta pengar eller blir pepprad av reklam. Vad tycker ni? Kommentera gärna. Här är länken:


http://kullagullas.blogspot.com/


---

Av Lotta - 25 oktober 2009 17:31

---

...än att jag får försöka leta reda på en ny blogg :(. Anledningen till att jag valde denna en gång var att den var enkel, stilren och reklamfri. Nu har den ju som alla säkert sett fått en reklambanner. Och det är väl i.o.f.s ok, men inte animerade (dvs rörliga) reklambanners, som stör enormt mycket om man ska läsa något i lugn och ro. Förklaringen lyder "Ett mål med att få reklamintäkter är även att kunna erbjuda fri uppladdning av bilder, gratis SMS-bloggning m.m samt att vi ska få mer resurser till att vidareutveckla bloggarna med fler funktioner."

Jag känner att det var bra som det var i sin enkelhet. Och jag har hellre haft kvar betaltjänsten för fler än 200 bilder och sluppit reklamen... Men, men... Jag ska börja söka i Bloggdjungeln få se om jag hittar något passande.


Hörs!


---

Skapa flashcards