Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Lotta - 4 oktober 2009 21:46

---

Nu ska jag förhoppningsvis uppdatera lite oftare. På den nya har jag tagit bort en massa onödigt och gjort den enkel och lättnavigerad (tror jag iaf). Att ha två versioner (engelska och svenska) är dubbelt jobb, men min ambition är att även lägga upp en svensk sida. Just nu får ni läsa på engelska, men det kan ni ju alla så det är ju i.o.f.s inga problem Glad.


 - Länk till hemsidan -


Igår kom Chatta & Hagbard och hälsade på mig. Vi hade tänkt aktivera våra vovvar, men värsta ovädret med iskallt regn och blåst drog in, så vi satt mest i köket och fikade och hade det mysigt. Men innan Chatta for hem var vi i alla fall ut och gjorde ett uppletande till dom fyrbenta, så nåt fick dom göra. Alla var duktiga men små plastföremål är svåra tydligen. Något jag absolut ska träna Grappa mer på. Vi bestämde att vi ska försöka köra uppletande två dagar i veckan, då bör vi kunna träna upp nosteknink, hämtande och avlämnande på dom ganska snabbt.


Nu ska jag dricka té och kolla på TV. Glädjande är att jag just såg att det tydligen ska bli bättre väder imorrn enligt väderleksrapporten.


Sov gott alla bloggläsare :)


---

Ovido - Quiz & Flashcards