Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Lotta - 21 augusti 2009 13:23

---

Här kommer ett litet livstecken från mig! Det är inte ofta, det erkänner jag... Vaknade imorse med en molande huvudvärk, och den verkar hålla i sig hela dagen, trots intag av Alvedon i maxdos :(. Jaja, bara att gilla läget. Imorgon ska jag i alla fall på utställning. Ska ställa Grappa, men också visa några fler hundar från kenneln. Bl.a Ripley, 12 år, ska visas i veteranklass. Det ska bli intressant att se om gammeltanten orkar runt ett par varv, men hon var pigg och kry sist jag såg henne, så det ska nog gå bra :). Jag tycker det är härligt att se gamla hundar i god form. Det är något väldigt speciellt över det... De har fått en sån personlighet genom åren. Har bett en kompis ta lite kort på oss med sin kamera, då min egen åkt på en tripp till Tyskland och Rottweiler Klub Sieger i helgen (utlånad till en vän).


Snart dyker Chatta & Hagbard upp. Vi ska träna lite innan gänget samlas som har till uppgift att färdigställa plan och klubbstuga inför den stundande utställningen. Som vanligt är jag ringbyggnadsansvarig :). Jag återkommer snarast med bilder och text från utställningen. Ha det gott mina vänner!


---

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards