Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Överraskningar i parti och minut...

Av Lotta - 10 juli 2009 21:13

---

Att säga att jag är en flitig bloggare just nu är en överdrift. Jag kan inte ens skylla på något särskilt, inte ens vädret... Först var det varmt, riktigt varmt, med temperaturer som steg till över 30 grader i skuggan. Mmmm, vad jag mös. Jag älskar då det är varmt. Enda kruxet är väl nätterna då, om man ska klaga på något, då det kan vara lite svårt att sova. Men annars vad det super. Naturligtvis spenderade jag så mycket som möjligt av tiden utomhus, och kunde då skylla på att jag inte hade tid att sitta inomhus vid en dator för att blogga...


Sen vände det tvärt, och blev riktigt ruskigt. Nu har jag bara varit inne, men inte bloggar jag för det. Ikväll var det meningen att jag skulle vara nere på klubben för inledningen av G-F BK's i anordnade helgseminarium i anatomi, men det blev tyvärr inställt. Instruktören blev sjuk :(. Riktigt tråkigt med tanke på allt slit som det varit innan att få saker och ting att falla på plats. Men vi har i alla fall fått ett par nya datum, få se om vi får till det senare. Så nu sitter jag här och luften gick liksom ur..! Jag hade ju laddat för det här.


Jag blev dock förvånad men glatt överraskad då jag surfade in på Rottweilerklubbens hemsida och studerade resultaten från SSU som gick av stapeln för ett par veckor sedan. Jag upptäckte att Karro och Hedda hade debuterat i lydnadsklass 1 där, och fått ett förstapris!! STORT GRATTIS Karro. Bildbevis fick jag också fatt i, från Lin som var så gullig och skickade över några foton (tusen tack Lin).



Ett första pris i lydnadsklass 1 för Karro med Kulla Gulla's Hedda!


Man lever på hoppet... :) Hedda över hindret med matte Karro på andra sidan.


---

 
 
Annelie

Annelie

11 juli 2009 22:42

stort grattis till 1:a priset Karro!

Lotta vi ses snart ;)
kram

http://www.tigra.se

 
Ingen bild

Lotta

11 juli 2009 23:38

Jaaa, vi ses snart, Annelie! Närmare bestämt redan på måndag. Ska bli så KUL att träffa er ;)

Kramis

 
Helena

Helena

12 juli 2009 15:20

Grattis till fina kennel resultat. Undrar om det blir ring träning på måndag, om instruktörer har piggnat i till dess?

http://www.lerdalshojdens.se

 
Ingen bild

Lotta

12 juli 2009 15:54

Hej Helena!
Instruktören var piggare igår och trodde nog att han kunde köra imorrn. Har inte hört nåt mer så då antar jag att det är grönt. Vi ses :).

 
Ingen bild

Chatta och Hagbard

12 juli 2009 18:53

Stort Grattis till 1:a priset!!

 
Ingen bild

Karro m. Hedda

15 juli 2009 14:55

Nämen skulle bara surfa in å kolla om du bloggade något Lotta å så hitta jag mig å HeddaPledda här... vad roligt!!! Kan också säga att hon har ett godkänt BH prov i bagaget också :) min fina fina Pledda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Ovido - Quiz & Flashcards