Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Lotta - 28 juni 2009 23:30

---


Jag VEEET!! Ska försöka skärpa mig med bloggandet. Idag var i alla fall Chatta och Hagbard hit på ett (som alltid lika trevligt) besök. Eftersom sommarvärmen ÄNTLIGEN intagit landet (och det med besked, + 30 grader) så for vi till en sjö med vovvarna så att de fick bada. Efter förra veckans bad-incident med Grappa då jag var tvungen att kasta mig i älven och rädda henne från att drunkna (med kläderna på och mobiltelefonen i fickan!!) så är det FLYTVÄST som gäller för damen. Även Hagbard har visat sig att vara rent dumdristig då det gäller simning, så han utrustades följdaktigen också med flytväst. Roligt hade dom, våra fina vovvar, då de simmade ikapp efter en flytapport som vi kastade. Simtekninken var också riktigt fin för dem båda med flytvästarna stadigt fastkopplade.


Här är en länk till ett album med lite fler bilder från dagen.


Nu ska vi krypa ner under täcket, jag och Grappa =)


Natti natti!


---


Ovido - Quiz & Flashcards