Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Lotta - 28 maj 2009 13:03

---

Inte långt kvar nu, till stora dagen D (tävlingsdagen). På lördag är det dags. Samling klockan 08:00 på morgonen. Det ska bli riktigt kul att tävla igen, även om det också är nervöst. Ska se till att ha någon med mig som kan filma. Går det bra så tänker jag lägga ut filmen på YouTube. Går det inte bra så slänger jag filmen ;)


Igår var jag och hälsade på en "gammal" vän. Blev bjuden på middag, det var verkligen jättetrevligt och GOTT (grekisk köttgryta). Vi umgicks väldigt mycket för en sådär tio år sen, sen ebbade kontakten ut på något sätt... Vi hamnade i andra livsskeden bägge två tror jag. Nu känns det trevligt att vi tagit upp kontakten igen. Hon lade en tarot-stjärna åt mig, och ibland är det lustigt hur väl det stämmer. Något annat märkligt, var att under den timmen vi lade stjärnan så drog värsta ovädret över oss ute, det åskade, blixtrade, regnade och haglade så att det fullkomligt smattrade på rutorna. Så fort vi var klara, så klarnade också vädret upp och solen tittade fram igen :) Nästan som taget ur en film...


Ikväll ska jag träna lite på klubben, sista gången innan tävlingen på lördag... Just nu så känns det väl inte sådär väligt lockande, då regnet öser ner från en jämngrå himmel. Det har regnat hela dagen... Trist!! Men jag kommer i alla fall att köra igenom några moment. Sen är det inte mycket mer man kan göra innan lördag.


---

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards