Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Kväller igen

Av Lotta - 9 februari 2009 22:20

---

Här sitter jag med en fasansfull huvudvärk :( Det händer att det blir så här och då hjälper inga huvudvärkstabletter alls... Suck! Hursomhelst så var det i alla fall en otroligt vacker vinterdag idag. Jag gick ut en sväng med Grappa och tog kameran med mig. Solen t.o.m värmde mot ansiktet. Mmmm...





Nu är det kallt igen. Termometern visade nyss på -17, så vi har säkert under -20-strecket imorgon bitti. Och jag har inte orkat elda idag, så det är inte särskilt varmt inne. Jag får väl hoppa i flanellpyamasen och krypa ner under duntäcket. Eller göra som Våris just nu, parkera mig på soffan under luftvärmepumpen, där det blåser varmt och skönt.




Våris vill inte bli störd i sin skönhetssömn.


Det blir tidigt sänggående ikväll och imorgon är det ännu en tisdag och därmed appellcirkel gång 3. Det är alltid något att se fram emot!


Godnatt därute.


---

 
 
AnnKristin

AnnKristin

9 februari 2009 23:02

Visst ser Våris ut att ha det tvärmysigt, det bästa är nog att parkera sig bredvid damen ifråga.
Det är alltid skönt att ha vännerna runt sig...
Gonatt och sov gott

http://www.anziehends.se

 
Tina

Tina

10 februari 2009 07:41

Dala-Floda seems so beautiful in those pics...!

http://www.tinafinn.net

 
Anna Nordén

Anna Nordén

10 februari 2009 18:12

Jag har en utmaning på min sida till dig...

http://www.annanorden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grynet, Uffe o Heidi

10 februari 2009 21:21

Och då vet vi var den blicken kommer ifrån! Grynet är nu nästan helt omöjlig att få med på morgonprompisar innan klockan 10...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Ovido - Quiz & Flashcards