Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Promenix

Av Lotta - 23 januari 2009 21:48

---

Idag har det bara blivit promenad. Ingen träning. Det kommer jag istället att ägna mig åt imorgon, tillsammans med Chatta, som dyker upp runt lunchtid med Hagbard. Vi får hoppas att det inte blir värsta snöovädret som ju är utlovat...


På eftermiddagen idag kom Gunnel (Carla/Geisha) förbi en kortis med nya böcker till mig. Jag känner mig mycket priviligerad att ha valpköpare som inte bara är valpköpare, utan också goda vänner. *Tusen tack, Gunnel!* Tack även till alla som skriver så fint om mig som uppfödare... Det uppskattas mycket ska ni veta!


Helgen den 14-15 februari verkar bli populär. Många har anmält sitt intresse redan. Jätteskoj!! Som det ser ut nu:


Jag & Grappa
Malin & Greta
Annelie & Tigra/Panthera

Chatta & Hagbard
Gunnar/Gunilla & Ripley/Gaia
Gunnar/Gunnel & Carla/Geisha
Catarina & Grizzla

Sara & Jaga

Maria & Paxx


Och även några utom kenneln :)


Jag är verkligen glad över att ha en skara valpköpare runt omkring mig som är så aktiva, det är få förunnat.


Här är några bilder från dagens prommis på Flosjön med Fhara, Grappa och Ludde (flat). Bilderna är tagna av vännen AnnKristin *Tack för hjälpen AK*.






---

 
 
AnnKristin

AnnKristin

23 januari 2009 22:52

Såååå snygg hon är Fhaderullan.... Det är en fröjd att få en sån brud på bild. Då kan det bara inte misslyckas..
Ha det tokmys

http://www.anziehends.se

 
Ingen bild

Jannicke och Micke

25 januari 2009 10:44

Hej hopp!
vi hade oxå gärna kommit och varit med er ,men vi har födelsedags kalas med ett av barn den helgen.Vi hoppas på nästa träff.Hoppas att ni får en kanon helg!
Kram från Jannicke,Micke och Strega

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Skapa flashcards