Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Lotta - 15 januari 2009 23:29

---

Nu ikväll så är det ganska precis -16 grader. Brrr... Jag gillar INTE kylan. Då var det bättre då det var plusgrader och blåst för några dagar sen. Men vädret rår man ju som bekant inte på, så det är bara att gilla läget. Det enda braiga med dagens kyligare väder var att det gick alldeles utmärkt att plocka hundbajs ute på gården, frusna lortar som lätt lät sig skyfflas upp. Grappa är hopplös när jag gör något med spaden (eller vilka redskap som helst förrresten). Hon skäller och försöker bita i spaden för varje spadtag jag tar. Dryyyga Baba... Till slut tröttnade jag på leken och stängde in henne.


Både Grappa och Fhara löper fortfarande och Cragge gnäller, ylar löjligt och går upp i falsett när han föröker skälla. Han ser faktiskt ut som Roger Rabitt, ni vet, då han blir kär i Jessica och ögonen poppar och tungan faller ut som en blöt, lång slips... *Suck!!*



Så här ser Cragge ut just nu...


Imorrn är det fredag igen och en massa att göra innan helgen. Så jag säger;



---

Ovido - Quiz & Flashcards