Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Lotta - 13 januari 2009 23:54

---

Det är ingen vidare bra kombination (rubriken). Cragge gör mig gaaaalen med sitt trampande fram och tillbaks, fram och tillbaks, smått gnällande och hässjande hela tiden. Det är några jobbiga dagar vi har framför oss, sen är det över för den här gången, gudskelov! Han fick följa med och sitta i bilen ikväll då vi hade bugetmöte på klubben. Bättre det än hemma med flickorna, för man vet aldrig vad Prinsen kan hitta på... Antingen kunde han ha brutit sig in till de "hotta girlsen" eller också har han säkerligen kissmarkerat några fräna droppar här och där. Sån är han i dessa lägen, inte pålitlig för fem öre. Fast han matvägrar inte och har aldrig gjort. Maten är för viktig för Prinsen, så inte ens en löpsk hynda är mera värdefull.


Snart börjar vår appellcirkel. Vi är ett gäng på klubben som ska starta appellklass spår till våren, så då kom vi på den geniala idén att ha en cirkel och träffas o träna en gång i veckan fram tills dess. Det ska bli kul, jag ser fram emot det. Vi börjar nästa vecka. Sen kommer vi att ha en miniträff i helgen, några valpköpare och jag. Det ser jag också fram emot :) Träna och umgås med likasinnade. Och fika och käka något gott också förstås . Snön har nästan gått bort helt av de sista dagarnas milda väder med blåst. Så vi får kanske träna på barmark.


---

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards