Alla inlägg den 7 november 2008

Av Lotta - 7 november 2008 23:11

---

Brukar i allmänhet inte svara på sådana här saker... Men - why not - vi gör ett försök :o)

Jag har blivit utmanad av vännen AnnKristin som har Anziehend's hoffekennel...

---

(Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.)


* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet på inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

  • Älskar att laga god mat (och att äta den).
  • Skulle jättegärna vilja hoppa fallskärm.
  • Är livrädd för möss och råttor.
  • Drömmer om att skriva en bok.
  • Att sova en timme på dagen är det bästa som finns.
  • Passionerat förälskad (och hjälplöst förlorad) i hundar och hundsport.
  • Har gått en kurs i kroki en gång.

Jag väljer att inte utmana sju stycken, utan det får bli Lin, Annelie, Malin & Ullis.

 ---

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards