Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

En röst i natten

Av Lotta - 26 oktober 2008 00:13

---

Känner mig nästan så, då jag sitter här och bloggar på nätterna... (Minns en TV-serie som hette "En röst i natten", som gick nå'ngång på 80-talet). Ute stormar det för fullt, och regnet piskar då och då rutan där jag sitter. Det är faktiskt riktigt mysigt tycker jag. Har ägnat mestadels av dagen till att städa och tvätta. Tråkigt men tyvärr nödvändigt. Imorgon så ska jag dock ut och träna lite med Chatta och Catarina. Jag tror det blir endast lydnad om vindarna håller i sig. Det är dumt att lägga spår om det ska storma så här. Vi får se...


Nästa vecka är det fullt upp känns det som. På måndag och tisdag har jag besök av en vän, onsdag kväll blir det sminkparty här med några kompisar, på fredag fyller min pappa 60 år så då blir det middagsbjudning, och lördag-söndag ska jag träna för Frida med ett gäng. Som sagt - fullt upp - men kul ska det bli :o).


Nu ska jag strax gå och lägga mig, men först måste jag komma ihåg att ställa tillbaka klockan 1 timme, annars kommer jag att vara vid klubben 10:00 imorgon istället för 11:00.


Sätt på högtalarna och lyssna på den här - så vackert så det förslår - Andrea Bocelli & Sarah Brightman/Time to say goodbye.


God natt!


---

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Skapa flashcards