Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Lite bilder från gårdagen

Av Lotta - 20 oktober 2008 20:29

---

De börjar smälta in, alla fina resultat. Nu börjar jag fatta hur bra det egentligen är... Det är inte bara bra, det är lysande! Vi tog ju en massa bilder igår också, men alla i H-kullen fick inte individuella stående bilder då kamerabatteriet dog :(. Hexxa och Hagbard blev kvar, men jag tror att Zandra också fotade en massa, så kanske jag har tur och kan få låna några bilder av henne. I-arna hade åkt hem, så där blev det bilder från testbanan istället. Stort tack till Tomas som ställde upp som fotograf då jag bara inte hann... (Kan man klona sig och hur går det till?)


Det verkar som vi är en hel del som vill träffas och träna en dag framöver. Jag sätter ett datum här få se hur många som kan; lördagen den 22:a november. Jag kommer inte att hyra in någon instruktör, utan i så fall så hjälper vi varann. Vi hyr klubbstugan på min klubb och går in och fikar emellan träningspassen. Alla som vill är såklart välkomna. (Även icke Kulla Gullare om någon vill)... Sen kanske någon/några sover över till söndag, och i så fall kan vi gå o käka thaimat på vällen och ta en öl eller ett glas vin om ni vill. Vad säger ni? Hur många hakar på?


Här kommer bilderna:















Ha det nu så gott alla, så hörs vi!


---

 
 
Ingen bild

emma

20 oktober 2008 22:18

Helix, vilken god bit.
Han är jätte fin.
Kul med en sån jämn och fin kull, var stolt som en tupp Lotta.
Mvh En stadig läsare av din blogg.

 
Malin

Malin

20 oktober 2008 23:26

Vi kan den 22a november :) Den 23e också, så vi kan nog tänkas stanna över natten!
Kan du inte "lura dit" Gunnar och Gunnar? Jag känner att det vore toppen med deras erfarenhet och kunskap :) :D
Kram
PS. Fina bilder på vovvarna! :)

http://www.rottisivar.com

 
Åsa

Åsa

20 oktober 2008 23:57

Stort tack för en riktgt trevlig helg med goa hundar! Jättefint arrangerat och hjärtat på rätt plats har du Lotta!
Lycka till i framtiden!
Hälsningar Åsa (beskrivaren)

http://www.debutants.se

 
Ullis

Ullis

21 oktober 2008 00:07

Klart du får ta filmen, högerklicka på bara! =D
Jag jobbar naturligtvis den 22:a nov så vi får ses och träna en annan gång. :)

http://www.teamrottweiler.se

 
Annelie

Annelie

21 oktober 2008 08:39

Vi kommer absolut och tränar ska bli superskoj!!
Hoppas de "gamla rävarna" också kan komma!

Härligt med alla kort men nu MÅSTE jag göra något åt öronen på P!!
Kanske det kan bli lite sökträning på söndagen?

kramar
från träningsugna oss!

http://www.tigra.se

 
Ingen bild

Ripley, Gaia, Gunnar o Gunilla

21 oktober 2008 09:37

Grattis till de fina resultaten på mentaltesterna.
Vi kommer den 22 november, bara du Lotta ordnar med hyggligt väder.

 
Sara

Sara

21 oktober 2008 12:02

Hejhej :)
Underabara bilder på alla hundarna. Jag kan inte svara exakt nu på om vi har möjlighet att komma ner. Men skulle vara jätte jätte kul att träna :) kram

http://www.brasse-dippa.se

 
Ingen bild

Jannicke och Micke

21 oktober 2008 17:09

Hej!
Tyvärr kan vi inte komma den 22 November.Vi är bjudna på julbord den lördagen.
kommer gärna efter nyår...gör inget om det är snö och vinter
Jannicke och Micke

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 16 augusti 2010 10:00

--- Känns som bloggen kanske börjar bli lite onödig? Jag skriver ju nästan aldrig numera. Det som man förmedlar på nätet förmedlas ju nästan uteslutande via fb idag. Jawell (eller ska jag säga "jawhoul"??   ), vi får väl se hur det blir framöver   ...

Av Lotta - 5 april 2010 14:46


--- Häromdagen ute på promenaden med vovvarna så kom jag att fundera över hur olika individer de är egentligen. Jag körde flera omgångar och Cragge & Våris gick tillsammans första vändan. De travar på framför mig på vägen, lugnt och sansat och stan...

Av Lotta - 19 mars 2010 09:13

--- Har vårkänslor i kroppen. Det liksom spritter till av förtjusning då och då, och karaktäriseras som vanligt av att jag vill mycket, väldigt mycket. Mer än jag hinner t.o.m.   . Vi är redan i mitten av mars och det droppar, risslar och porlar av...

Av Lotta - 8 mars 2010 22:33

--- HÄRLIGT! Det var plusgrader och takdropp ända till kvällningen. T.o.m. vägarna hade torkat upp lite och asfalten syns här och där. Jag hoppas verkligen att snön snart är borta så vi kan börja spåra igen.   I helgen gjorde Gunnar & Gunilla e...

Av Lotta - 1 mars 2010 16:53

--- Måndag och äntligen den första dagen i vårmånaden mars. Även om det inte ser ut så därute med snön som virvlar och yr, men någon gång måste det ju ta slut menar jag...   I helgen har vi haft IPO-workshop med Trond O. Johansen från Norge. So...

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards