Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Lotta - 20 oktober 2008 20:29

---

De börjar smälta in, alla fina resultat. Nu börjar jag fatta hur bra det egentligen är... Det är inte bara bra, det är lysande! Vi tog ju en massa bilder igår också, men alla i H-kullen fick inte individuella stående bilder då kamerabatteriet dog :(. Hexxa och Hagbard blev kvar, men jag tror att Zandra också fotade en massa, så kanske jag har tur och kan få låna några bilder av henne. I-arna hade åkt hem, så där blev det bilder från testbanan istället. Stort tack till Tomas som ställde upp som fotograf då jag bara inte hann... (Kan man klona sig och hur går det till?)


Det verkar som vi är en hel del som vill träffas och träna en dag framöver. Jag sätter ett datum här få se hur många som kan; lördagen den 22:a november. Jag kommer inte att hyra in någon instruktör, utan i så fall så hjälper vi varann. Vi hyr klubbstugan på min klubb och går in och fikar emellan träningspassen. Alla som vill är såklart välkomna. (Även icke Kulla Gullare om någon vill)... Sen kanske någon/några sover över till söndag, och i så fall kan vi gå o käka thaimat på vällen och ta en öl eller ett glas vin om ni vill. Vad säger ni? Hur många hakar på?


Här kommer bilderna:















Ha det nu så gott alla, så hörs vi!


---

Ovido - Quiz & Flashcards