Alla inlägg den 3 september 2008

Av Lotta - 3 september 2008 23:13

---

Idag röntgades Panthera, en dag senare än vad som först var bestämt. Annelie ringde och sa att det såg bra ut. Skönt! Hon berättade också hur himla nöjd hon är med "Panthern" som går som en klocka i söket... Hon har fått precis vad jag förväntade mig att Hobbe skulle kompensera Tigra med. Sån't blir jag så himla glad av att höra :o).


Fick även ett mail igår från Jannicke o Micke med Strega som firat sin födelsedag ordentligt, både med paket och marängtårta... =D

Strega blev ordentligt bortskämd! Bildbevis nedan;



Nästa fredag ska Strega röngas... Jag håller tummarna för att även hon ska vara fin på lederna. Jag får ju träffa dem alla den 19 oktober på MH:t, och det ska bli mycket intressant att se hur de är innanför pälsen.


Nu blir det lite TV sen är det läggdags.


---

Ovido - Quiz & Flashcards