Alla inlägg den 2 september 2008

Av Lotta - 2 september 2008 12:09

---

STORT GRATTIS på 1-årsdagen, Ila, Ixa och Iza! Eller som de numera heter; Panthera, Strega och Jaga :o).


Jag vet att i alla fall Ila/Panthera och Ixa/Strega ska röntgas idag... Håller tummarna hårt för bra resultat.


Här kommer en bild på Iza/Jaga som 10-veckors valp:



Sköt om er och ha en BRA födelsedag...


---

Av Lotta - 2 september 2008 00:16

---

Idag har jag bara varit trött! Vet inte varför, men en dimma av trötthet har legat över mig hela dan. Hoppas att jag är piggare imorgon, för allt jag hade planerat att göra idag gick om intet.


Fick en rapport från IFR-VM som gått av stapeln i Holland i helgen av min goda vän som var på plats. Jag hade bett henne hålla ett öga på Grappas pappa Gill, men han imponerade tydligen inte alls nu så som han gjort i Österrike för ett par år sen. Han var både ur kondition och såg "feltränad" ut... Tråkigt. Jag fick i alla fall några kort på honom, och jag kan bara säga att lilla Grappa är en feminin kopia av sin far utseendemässigt! Fick också höra "skvaller" kring resten av mästerskapet, som i år tydligen överlag inte höll någon särskilt hög kvalité på tävlingsekipagen. Här kommer i.a.f ett kort på Gill med handler Gianni Pasquali:



Jag är säkert tillbaka imorgon natt... God natt & sov gott, kära bloggläsare!


---

Ovido - Quiz & Flashcards