Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Lotta - 17 augusti 2008 12:15

---

Jag är helt otroligt tagen av kennelns första bruks-CERT. Den bedriften stod Gunnar Fors för igår, som debuterade i elitklass sök med sin Gaia. Han ringde och frågade nåt i stil med "om jag satt ner", och berättade att Gaia tagit sitt första CERT. WHHEEEEEEE!!!!!!! Jag trodde knappt mina öron. Nog för att Gunnar berättat för mig tidigare att med den här hundens kaliber så var inget omöjligt... Men mycket annat ska ju stämma på tävlingsdagen också. Och det gjorde det tydligen i Ockelbo igår. SHIT, vilken grej... Gissa om jag är stolt??!! Som en TUPP!!! :oD Nu står RAS-SM först för dörren, sen blir det nog inga mer elittävlingar för Gaia i år. Men just fyllda tre år så har hon ju tiden för sig... Det är ingen brådska, men jag tror att vi kan ha kennelns första SBCH i Gaia ;o)



Jag återkommer... Jag ska bara pösa av stolthet lite först...


---

Skapa flashcards