Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Lotta - 16 juli 2008 22:47

---

Det har blivit sena nätter på sistone. Har ni märkt hur tankar och funderingar som är lagom lätthanterliga dagtid blir enormt mycket större och viktigare nattetid..?! Har man ett problem så är det olösligt på natten. Och dagen efter så är det inte längre ett problem utan en petitess. De senaste nätterna har jag inte lyckats somna förrän efter 03:00, och då har jag hunnit lösa världsproblemen och lite till, pendlat från skalan rastlös till rasande och tillbaka till uppgiven över att sömnen inte infinner sig. Nu ska jag snart gå till sängs och hoppas verkligen att jag sover innan 12, då jag ska upp imorgon och förbereda frukost på klubben till deltagarna på tvådagarskursen med Frida som börjar imorgon. Jag ser fram emot dagarna och hoppas att vi får en liten kick, jag och Grappa. Ska bli spännande att se hur hon utvecklats från förra gången Frida var här... Kamerabatterierna är på laddning, så förhoppningsvis ska jag kunna presentera någon/några bilder här i bloggen efter träningsdagarna.


Gunnar Fors med Gaia ringde mig idag och ville stämma av för nästa vecka då han kommer med husvagn, fru, hundar och resten av sitt träningsgäng i sök. De ska träna med oss ett par dagar. Jättekul att få se Gaia "in action". Hon går nu en elitruta med lätthet. Gunnar avslöjade att han nu anmält Gaia till två elittävlingar, och jag är spänd av förväntan över vad ekipaget ska åstadkomma, men jag tror att det kommer att gå mycket bra :).


Och nu blir det kvällsrastning och sova!


---

Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards