Alla inlägg den 12 april 2008

Av Lotta - 12 april 2008 11:55

Hej igen kära bloggläsare. Nu är jag tillbaka. Hoppas att ni saknat mig riktigt, riktigt mycket! ;) Ute faller snön ymnigt i stora, trasiga lappar. Det är mindre skoj :(. Jag tycker att våren ska dyka upp på allvar nu, då jag är så himla trött på vintern.


Vi är äntligen klara med grafikjobbet för anatomigrejen, och det blev riktigt bra till sist tycker jag. Men att sitta framför datorn i mer än 12 timmar åt gången (med kortare pauser emellan) är kännbart fick jag erfara. Rygg och nacke värkte och man var rätt stel... Fast det var ett skojigt jobb och jag har lärt mig en hel del under tiden. Min vän och kollega presenterar det just nu i USA och jag är spänd av förväntan att se vad det får för respons.


I onsdags dök en gammal vän upp. Vi hade bestämt att vi skulle dricka lite vin och skvallra en kväll, och vad kunde passa bättre än dagen efter mitt avslutade mastodontjobb? Slå "två flugor på smällen" och fira lite samtidigt... Sagt och gjort. Hon dök upp vid 20-tiden och jag hade lagat lite mat som vi intog med ett glas rött. Att snacka går ju, och snacka, det gjorde vi fram till efter kl. 03:00 nångång, då jag var jättetrött. Dagen efter intog vi en god frukost innan det var dags att säga farväl. Men jag gör gärna om det, för det var verkligen jättetrevligt ;o)!


Nä, nu ska jag jobba lite, sen blir det en prommis med jyckarna på "Krôppa" så dom får rusa av sig lite.



Presentation


Välkommen till min blogg. Här skriver jag, förutom om mina älskade hundar allt annat som i sin enkelhet hör livet till...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards