Alla inlägg den 18 november 2007

Av Lotta - 18 november 2007 22:49

Jag blir galen!! Grappa är i en period när ALLT ska tuggas på. Jag tycker inte att jag gör annat än plockar ut saker ur munnen på henne. De redan illa tilltygade stolsbenen på köksstolarna (efter x antal år och valpar) är nu avsvarvade till små tändstickor. Är det en belgisk bäver jag fått? Hur ser sådana ut?? Jag undrar just... (kanske därför jag inte fått stamtavlan än). Nej, faktum är att jag tror att löpet är ganska nära förestående. Hon kissade på Cragge idag. Ja, ni läste rätt. Han låg i sin korg i köket i godan ro, när Grappa släntrade förbi och plötsligt satte sig ner och KISSADE en skvätt på honom, dynan i korgen och alltihop. Gissa om han blev förnärmad... Fullt förståeligt!


Lilla Iza-bebis är fortfarande kvar här hemma. En dam med attityd kan man lugnt säga ;o). Men hon är en jätterolig valp. hon har allt man kan önska (utom möjligen korrekt bett...). Hon var med mig till klubben i fredags, för att jag skulle fota hundar åt en kompis. Full fart i snön. Grappa var också med, men de tu fick vara ute varsin gång, då Grappa är lite för stor för att leka med bebis ännu. Bebis tenderar att ligga nedtryckt, platt som en pannkaka på marken när Grappa leker med henne. Grappa lekte glatt med sin halva kong som hon älskar. Hon vägrade släppa den en enda gång, utifall någon skulle få för sig att sno den. Lägger in lite bilder nedan.



"Jag och min kong..." Grappa flyger fram över de snötäckta vidderna =)



Hur kul som helst!



Den är bara MIN och jag släpper den aldrig! (Grappas "napp").



Lilla IZA-bebban, superglad över att bli kallad till matte (än så länge).



Kolla den blicken...



Vad är det som händer där borta?



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards